Handel gazami przemysłowymi
Główne gazy przemysłowe - tlen, azot i argon otrzymywane przez kriogeniczne oddzielanie powietrza. Ta technologia produkcji została opracowana ponad 100 lat temu.
Do oddzielania sprężonego powietrza oczyszczonego z dwutlenku węgla, wilgoci i pyłu, a następnie schłodzonego do bardzo niskiej temperatury (około - 175 ° C). Skroplone z powietrzem chłodzącym przez destylację (destylacja) jest rozdzielane na tlen, azot, argon i inne gazy obojętne.
Obecnie stosowane jako inne metody separacji powietrza:
- 1. Separacja: separacja powietrza za pomocą membran.
- 2. Adsorpcja: powietrze przepływa przez specjalne materiały, które pochłaniają niektóre jego składniki.
Więcej informacji na temat głównych gazów przemysłowych i ich właściwości można znaleźć tutaj
Otwarty na współpracę
“...Starannie i odpowiedzialnie współpracujemy z naszymi klientami, witamy nowych partnerów i jesteśmy gotowi do współpracy...”
Jesteśmy zainteresowani zacieśnianiem stosunków handlowych i osiąganiem zrównoważonego wzrostu sprzyjającego włączeniu społecznemu. Plan obejmuje wspólne interesy i możliwości w zakresie dostaw gazów przemysłowych, żywności i rolnictwa, transportu i logistyki.
Aby nawiązać kontakt z naszym przedstawicielem, prosimy o kontakt za pomocą informacji podanych tutaj
Transport i logistyka w UE
Światowy rynek transportu drogowego jest jednym z najbardziej dynamicznych w porównaniu z innymi rodzajami usług transportowych na rynkach. W ostatnich latach rynek transportu samochodowego znacznie się zwiększa, ze względu na wysoki popyt na te usługi zarówno wśród przedsiębiorstw, jak i osób prywatnych. Otrzymujesz dużą liczbę nowych firm transportowych, wolisz pracować w tym obszarze, pomimo faktu, że próg finansowy wejścia na rynek transportu jest dość wysoki.
“..Pod względem transportu drogowego w pierwszych sześciu krajach UE znalazły się Niemcy, Polska, Hiszpania, Francja, Włochy i Wielka Brytania...”
Według ekspertów międzynarodowy transport drogowy towarów w UE obejmuje głównie ruch dwustronny między państwami członkowskimi UE (82%), 15% z transportu z krajami trzecimi, a 3% - w kabotażu. W całej Unii Europejskiej poziom penetracji kabotażu nie przekracza 1%. Belgia, Francja i Dania mają najwyższy wskaźnik penetracji kabotażu.
Wymagania dotyczące dostawy żywności w UE
Głównym celem prawodawstwa europejskiego w zakresie bezpieczeństwa żywności jest zapewnienie wysokiego poziomu ochrony zdrowia publicznego i interesów konsumentów w odniesieniu do żywności, a tym samym czerpanie korzyści z przepisów UE mających na celu ochronę zdrowia publicznego i zdrowia zwierząt oraz, do pewnego stopnia, , aby chronić środowisko.
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady nr 178/2002 (Dz.U. L-31 02/01/2002) określa ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego i obejmuje wszystkie etapy produkcji i dystrybucji żywności i pasz. Importerzy żywności i produktów paszowych są zobowiązani do określenia rejestru i wywozu produktów w kraju pochodzenia w celu spełnienia wymagań dotyczących jego śledzenia.
Przy przywozie do UE niektórych produktów rolnych może wymagać przedstawienia świadectwa przywozu, wydanego przez właściwy organ państwa członkowskiego przed odprawą celną w celu dopuszczenia towarów do swobodnego obrotu na wniosek importera i kaucji zabezpieczającej, podlegającej zwrotowi po przedstawieniu dowodu importu. Świadectwa przywozowe służą różnym celom, takim jak monitorowanie przepływów handlowych, ustanawianie kontyngentów taryfowych lub zapewnianie środków ochronnych.